niedziela, 23 grudnia 2018

51. Merry Christmas! Frohe Weihnachten! Feliz Navidad! Wesołych Świąt!


Jakoś przetrwałam tę firmową Wigilię. Nie powiem że było dietetycznie, bo nie było! Chciałam wszystkiego po troszeczku spróbować, bo to magia na talerzu... 😊 ale ilościowo było ok. Najadłam się, ale nie nażarłam, a to już pewien sukces. 

W ogóle muszę przyznać, że ostatnio tak jestem pochłonięta ogromem spraw związanych między innymi z przygotowaniami do Świąt, że prawie nie myślę o kilogramach, odchudzaniu, diecie itd. We dnie chodzę normalnie do pracy, a nocami piekę, gotuję, sprzątam, przygotowuję prezenty... chcę przygotować te Święta perfekcyjnie dla mojej Rodziny. Mam nadzieję, że to docenią. 

Kochane! Kochani!

Chciałabym Wam życzyć wspaniałych, rodzinnych Śwìąt Bożego Narodzenia. Bez stresu i złych myśli. Bez kłótni i pretensji. Takich prawdziwie ciepłych i przytulnych z tymi wszystkimi zapachami i smakami, które wracają potem po latach. Bez wyrzutów sumienia i bez natrętnych myśli tylko o jedzeniu. Życzę Wam, byście mogli/ mogły cieszyć się Świętami takimi jakie są i czerpać z nich to co najlepsze. Wiem doskonale, że to trudne, ale warto. To są chwile, które zostaną z nami na kolejne lata. Sprawmy, by było warto wracać wspomnieniami do Bożego Narodzenia 2018.

Od nowego roku chcę ustabilizować swoją dietę. Żadnych głodówek, żadnych napadów. Regularna, zdrowa dieta. Siłownia. Latem rower i pływanie. Dużo warzyw i owoców. Żadnych produktów wysokoprzetworzonych. Żadnego katowania się limitami 200-300 kalorii. Resztę planów poznacie na początku stycznia.

Bawcie się dobrze w Noc Sylwestrową, wkroczcie w Nowy Rok z nowymi ZDROWYMI postanowieniami. Rozwijajcie się, odnieście sukces! ŻYJCIE w pełnym tego słowa znaczeniu. 

8 komentarzy:

  1. Jakie piękne życzenia! <3 Tobie życze tego samego! :) Trzymaj się :* Wesołych, rodzinnych Świąt i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie właśnie tego ci życzę na ten nadchodzący rok - stabilizacji. Spokoju. Miłości, przede wszystkim do siebie samej.
    Nadal równie ślicznych bilansów, ale coraz wyższych. Zdrowia, bo z nim było krucho przez te ostatnie miesiące. Kolejnych pięknych rysunków, wielu pomysłów na Bujo, i dużo, dużo szczęścia!
    Trzymaj się chudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tobie życzę spokoju ducha i wiary w siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w 2019 roku. Trzymam za Ciebie kciuki. Zapraszam do mnie:
    https://wygram-walke-marzen.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I co u ciebie kruszyno? :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę się spóźniłam, aby życzyć ci wesołych świąt.. Zdążyłam za to aby życzyć ci tego abyś odnalazła drogę, którą chcesz podążać. Żebyś zawsze wiedziała czego chcesz i miała siłę oraz motywacje aby osiągać swoje cele. Nie zapominaj także o uśmiechu :) Szczęśliwego Nowego Roku <3

    OdpowiedzUsuń