sobota, 13 kwietnia 2019

82. Urlop

Mam wolne i zamierzam z tego skorzystać. Oświadczyłam wszem i wobec, że zasłużyłam sobie na odpoczynek i poza zakupami, na które się wybieram, nie zamierzam robić absolotnie nic! Każdy szykuje jedzenie dla siebie. Dzieci są na tyle duże, że potrafią odgrzać zupę albo zrobić kanapkę. Przeżyją te 3 - 4 dni. Mam nadzieję. 😉

Dziś byłam u kosmetyczki, na poniedziałek mam umówionego fryzjera... raz się żyje!

Jedzenie nie wygląda różowo. Jem sporo, ale staram się jakościowo. Mam atak na jabłka. Totalny. Pochłaniam codziennie 4 albo nawet sześć! Ale lepsze to niż tabliczka czekolady... czytam, staram się nie myśleć o diecie... chcę wypocząć również psychicznie.

We wtorek mam pierwszą wizytę u psychiatry... mam nadzieję, że pomoże mi spojrzeć na to co się dzieje wokół mnie z dystansu. Mam też cichą nadzieję, że powie mi, że ja jestem normalna, tylko ten cały świat wokół mnie zwariował... nie odwrotnie... 

7 komentarzy:

  1. Udanych zakupów i pozytywnej wizyty u psychiatry. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :-) Dzieci z pewnością sobie poradzą a Tobie przyda się odpoczynek i oderwanie od obowiązków.
    Życzę Ci szczęśliwej i udanej wizyty u psychiatry ;-) Mam nadzieję, że zrozumie Twój problem i pomoże.

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Też z chęcią porozmawiałabym z kimś , kto racjonalnie mi wytłumaczy czemu jest tak a nie inaczej. Gdzie popełniam błąd...Udanego urlopu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Należy Ci się Kochana, mam nadzieję, że faktycznie odpoczniesz i zregenerujesz siły!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Plan brzmiał dobrze.. wyszło Ci?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy chciałbyś dołączyć do bractwa iluminatów, aby stać się bogatym i sławnym oraz zarabiać 1 milion dolarów jako nowy członek i 500000 zł miesięcznie? jeśli tak, wyślij wiadomość do naszego czcigodnego Wielkiego Mistrza (Lorda Christophera) przez WhatsApp pod numerem +2348054779589 w celu inicjacji online.
    Każdy dzwoni, ale niewielu lub skontaktuj się z e-mailem! Johnmark4074@gmail.com

    OdpowiedzUsuń