niedziela, 24 marca 2019

73. Cel na marzec osiągnięty

Dziś krótko, bo padam na pysk.

Ważenie pozytywnie 😄
Cel na marzec osiągnięty! Jest 68 kilo!
Dziś dopiero 24ty więc może uda się dodatkowy kilogram?

Zjadłam dziś trochę makaronu z sosem i kawałek sernika, tak jak to ustaliłyśmy z Arielą - jeden dzień słodkości w tygodniu - ale było mi po nim potwornie niedobrze. Spożyłam dziś około 500 kcal. 

No właśnie Ariela co z Tobą? Podpięłam się pod Twoje wyzwanie stu dni, piszę codziennie, staram się... a Ty? 
Gdzie zniknęłaś? 

Dramat uczuciowy trwa. Tabletki biorę, czuję się trochę stabilniejsza, ale szału nie ma. Rozpacz. Szaleństwo. 

Śpię przynajmniej. To już coś. 

Jutro planuję ok. 300 kcal, żeby nie było dużo, ale za to żeby nie rozwalić znów metabolizmu. I tak już ledwo zipie. 


7 komentarzy:

  1. Gratuluje, jeszcze cały tydzień do końca marca, a Tobie udało się już❤️ To świetnie, odchudzanie idzie, celebruj to, niech dobry nastrój z tego powodu udziela się też na inne dziedziny życia :)
    Świetny bilansik, i serniczka czasem trzeba :)
    Z dramatem i tabletkami- poczekaj, zaczną działać dłużej i będzie lepiej. A dramat sercowy tylko czas może wyciszyć, trzeba cierpliwie czekać.
    I mogę dostać linki do bloga Arieli?
    Ech, skąd ja to znam, zdarza nam się podjąć tutaj czegoś a potem zawalić i ze wstydu troszkę znikać... Duży błąd.

    Tak, 300, a nawet ciut więcej możesz a nawet musisz na spokojnie obecnie.
    Trzymaj się chudo❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arielę znajdziesz tutaj:
      http://mojkoscistydemon.blogspot.com

      Usuń
  2. Gratulacje! To prawdziwy sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, gratulacje osiągnięcia celu!
    Trzymam kciuki, żeby udało się jeszcze stracić ten 1 kg!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku! Gratulacje! Mam nadzieję, że i mnie uda się osiągnąć cel na marzec. :) Bardzo bym chciała.
    Trzymaj się!

    zagubionymotylek2018.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, jak coś zmieniłam nazwę swojego bloga i link wygasł, jeśli chciałabyś mnie czytać nadal to znajdziesz mnie pod: https://chudneostatniraz.blogspot.com

    Trzymaj się chudo, mam nadzieje, że tam u Ciebie wszystko w porządku w miare teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy chciałbyś dołączyć do bractwa iluminatów, aby stać się bogatym i sławnym oraz zarabiać 1 milion dolarów jako nowy członek i 500000 zł miesięcznie? jeśli tak, wyślij wiadomość do naszego czcigodnego Wielkiego Mistrza (Lorda Christophera) przez WhatsApp pod numerem +2348054779589 w celu inicjacji online.
    Każdy dzwoni, ale niewielu lub skontaktuj się z e-mailem! Johnmark4074@gmail.com

    OdpowiedzUsuń