sobota, 30 marca 2019

77. Pełen dom dzieci... wysiadam!

Oj ciężki to był dzień. Najpierw zakupy... ogromne. Jakoś znów się nazbierało. Potem rehabilitacja, jeszcze raz zakupy. Tym razem nie spożywcze tylko gospodarcze... potem szybko do domu, gotowanie i całe popołudnie pełen dom dzieci. Urodziny dla klasy. Jestem wyczerpana nadmiarem aktywności wszelakiej. Do tego wpadły nuggetsy, ale sama robiłam, więc tyle dobrych składników ile się dało.

2 kawy, szpinak z czosnkiem i śmietaną, 4 truskawki, 4 nuggetsy. Razem ok. 480 kcal. Jutro grill. Zamarynowałam mięso, zrobiłam dwa sosy i tzatziki... jutro ukręcę też własne masło czosnkowe. Zbieram za nie zawsze mnóstwo komplementów od każdego kto spróbuje. 

A teraz zasłużony odpoczynek. 

P.S. Ariela, jak za tydzień mi znów napiszesz, że zaczynamy od nowa 100 dni, to się załamię, zwątpię i będę biegać w kółko... 😝

4 komentarze:

  1. Ja z jednej strony lubię zakupy, bo to fajne- z drugiej nie, bo męczące i pochłania hajs🙈
    Biedna, mam nadzieje, że ta rehabilitacja da jak najlepsze skutki.
    Nie dziwie się Twojemu zmęczeniu, ale zobacz, plus taki, że tyle kalorii w trakcie spalonych ;)
    I ech, te dzieci... Kochane są i świetne ale czasem potrafią wymęczyć^^ Troszkę Ci zazdroszczę w sumie, nie mogę się doczekać aż będę robić takie urodzinki dla własnego dziecka :)
    Nuggetsy❤️ Boże, jak ja bym zjadła....
    Piękny bilansik! I szacunek za własne masełko czosnkowe. Zazdroszczę tego grilla, ja jeszcze poczekam długo na niego :(
    P.s dzisiaj jak wchodziłam na blog Arieli to mi się wcale nie wyświetlał, jakby skasowała? Ona jest nadal w ogóle? Wiem, że jakoś przedwczoraj wróciła, ale nie wiem, może to mi tylko Blogger psikus robi
    Idź wypoczywaj bo zasłużyłaś, udanego grilla i miłego dnia jutro, trzymaj się chudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dom pełen dzieci to jeden z moich najlepszych scenariuszy na najczarniejszy horror. Nic mnie tak nie przeraża ;) Zadziwia mnie też fakt, że z takim spokojem piszesz o tym grillu, przyjęcia oparte na jedzeniu to czarny scenariusz nr 2. Trzymaj się dzielnie i mimo wszystko czerp przyjemność z tego czasu ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie dzieci to również mały koszmar. :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy chciałbyś dołączyć do bractwa iluminatów, aby stać się bogatym i sławnym oraz zarabiać 1 milion dolarów jako nowy członek i 500000 zł miesięcznie? jeśli tak, wyślij wiadomość do naszego czcigodnego Wielkiego Mistrza (Lorda Christophera) przez WhatsApp pod numerem +2348054779589 w celu inicjacji online.
    Każdy dzwoni, ale niewielu lub skontaktuj się z e-mailem! Johnmark4074@gmail.com

    OdpowiedzUsuń