wtorek, 26 marca 2019

74. Jadłam

Dziś zjadłam 3 kanapki z serem z białego pieczywa niestety. Szacuję na jakieś 500 kcal. Pozwoliłam sobie również na garstkę orzeszków prażonych. Dodatkowe 150. Razem z kawami będzie dziś ok. 750 kcal. 

Nie ma dramatu, ale czuję się pełna i nie jest to pozytywne uczucie. Jutro robię tort urodzinowy. Jak dam radę pokaże Wam co mi z tego wyszło. 

Zmagam się z codziennością. Chyba dobrze mi idzie. Te tabletki antydepresyjne chyba działają. A może to placebo, a ja potrzebowałam uwierzyć, że mogę czuć się lepiej? Sama nie wiem. 

Piję herbatę z melisy, biorę tabsa i w kimono. Jutro wielki dzień. Mam z tej okazji urlop nawet. Muszę podskoczyć jeszcze do ortopedy... może coś poradzi na moje bóle... chyba Wam jeszcze nie opowiadałam... może zrobię taki post: jak można być schorowaną babcią w wieku trzydziestukilku lat... może wystarczająco wystraszę odwiedzające mnie tu nastolatki?
Dobranoc, pchły na noc... 😘

6 komentarzy:

  1. Kochana, to dobry bilansik. Czasem trzeba :) Twój organizm najwyraźniej tego potrzebował.
    Powodzenia z torcikiem, oby wyszedł dobrze :)

    A co do posta... Zrób, może warto niektórym pokazać, na co się piszą ;) wchodzisz w to masz 15 lat, nim się ogarniasz to 22 jak ja, a potem więcej jak Ty, a nadal tyć siedzisz ;) przegrana ta nasza sprawa ;)

    Dobrze dobrane leki to cuda czasem. Bierz i zobaczysz, że będzie okej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdemu zdarza się czasami zjeść więcej. To normalne, choć nas to dołuje... Oby było tylko lepiej. Życzę zdrówka. 😘

    zagubionymotylek2018.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bilans naprawdę dobry, nie zadręczaj się :)
    A co do leków - naprawdę działają, sprawdziłam na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bilans bardzo ładny! Zdrowia życzę i żeby tort wyszedł Ci, tak jak tego chcesz.
    Mogłabyś opisać, sama z chęcią przeczytam, chociaż 30 skończę za 7 lat ;)

    Powodzenia!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bilans piękny. Trzymam kciuki za tort ❤. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    https://beautiful-world-is-my-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie masz bóle? Wybacz, że zniknęłam, niestety nadal się nie ogarnęłam, próbuję od nowa, to już chyba moje przeznaczenie. :)

    OdpowiedzUsuń