piątek, 5 października 2018

35. Liście pełne słońca

Rysunek piórem, atrament zielony w trakcie rysowania zastąpiony pomarańczowym, dzięki czemu ciekawy efekt przejścia kolorystycznego. Biały papier ksero. 

Taki piękny, jesienny dzień! Słońce grzeje prawie jak latem 😊 Dziś skończyłam wcześniej pracę, jak zwykle w piątki, przebrałam się wygodnie i ruszyłyśmy na jesienny spacer. Najbardziej lubię gdy jesienne słońce prześwieca przez kolorowe liście. To cudowna dawka energii 🍂☀️🍁

Bilans z dziś: 
- kawa z mlekiem 2x - 40 kcal
- cukierek kawowy Kopiko - 24 kcal
- pół jabłka - 25 kcal
Razem: 89 kcal

To prawda, że kręci mi się czasem w głowie i jestem wieczorami dość wcześnie zmęczona przez te moje niskie bilanse, ale to nie tak że mam taką silną wolę i utrzymuję dietę. Ja poprostu teraz nie mogę więcej jeść. Nie dałabym rady. Uwierzcie to pół jabłka jadłam dzisiaj na siłę, przez rozsądek. Jestem kłębkiem nerwów od jakiegoś czasu i ciągle mi niedobrze. 

Ale dziś jestem trochę spokojniejsza, zaczął się weekend, jest piękna pogoda i mojego nie ma w domu. Pozwalam sobie na drobne przyjemności w ciszy na spacerze, przy śpiewie ptaków, a wieczorem zafunduję sobie gorącą kąpiel z bąbelkami. Pomaluję paznokcie i poczytam. Zapomnę na chwilę o tym co mnie gnębi. 

U Agi wspominałam już, że będę się rozglądać za filmami na tematy Ano - podobne, ale nie tylko. Mam zamiar zrobić u siebie takie filmowe polecajki. Liczę na to, że będziecie aktywnie podpowiadać i uzupełniać moją listę.

Pozdrawiam Was słonecznie wszystkie jesienne Motyle 🌞🦋

9 komentarzy:

  1. Rozumiem o czym mówisz i mam nadzieję, że poziom stresu znacząco się u Ciebie zmniejszy. Życzę Ci miłego weekendu, bo co jak co, ale Twój plan na niego brzmi cudownie. Na starym blogu miałam post z filmami z wątkami o anoreksji + linki. Jeśli chcesz, to mogę podać Ci tę listę :)
    Trzymaj się i powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie przyjmę od Ciebie taką listę 😊 możesz mi wysłać na deineschneewittchen@gmail.com
    Dziękuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutki bilansik. Oby tak dalej tylko z rozsądkiem. Trzymaj sie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Boję się że te bilanse Ci zaszkodza. Czy ten twój nie widzi, co Ci robi?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam chyba większość dostępnych filmów i naprawdę dobrym jest "Aż do kości", w internecie jest chyba jako "Anorektyczka". Reszta dostępnych za darmo jest w porządku, nie są jakieś szczególnie wybitne. Dobrze jest też przeczytać kilka książek, przybliżają do tematu jeszcze bardziej :) Większość również jest dostępna w internecie, pdf na jakichś stronach typu "doci" itp.

    OdpowiedzUsuń
  6. uważaj na siebie ;*

    OdpowiedzUsuń