czwartek, 18 października 2018

41. Już się tłumaczę

Witajcie. Przychodzę na chwilę, żeby wytłumaczyć moją nieobecność tutaj. Mój facet ma teraz dzienną zmianę, co zdarza się bardzo rzadko, ale wtedy jest w domu wieczorami, a to jedyny moment kiedy mogłabym napisać posta. Nie chcę, żeby widział, że coś piszę, czy w ogóle dowiedział się o blogu, więc w ogóle nie siadam do komputera. Was odwiedzam i komentuję regularnie w ciągu dnia z telefonu, ale na swój wpis aktualnie nie mam warunków ani czasu. Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu wszystko wróci do normy, znów będę miała wieczory dla siebie. Wtedy obiecuję, że wpisy będą pojawiać sie znowu regularnie. Pozdrawiam Was wszystkie 😊

6 komentarzy:

  1. Dobrze Kochanie, czekamy <3 spokojnego czasu Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamiast przejmować się brakiem postów, równie dobrze możesz się cieszyć z większej ilości czasu spędzonego z ukochanym. To bardzo dobra zmiana ^^.
    Trzymaj się i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ♥
    A od rana albo w ciągu dnia nie możesz pisać? Ja staram się pisać cały dzień a wieczorem redagować posta, dodać a potem komentować inne ;)
    Ok. Czekam na regularne posty. xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie bardzo... wstaję o 5.30, szykuję soebie i innych do wyjścia, potem praca do 17. 17.30 jestem w domu podaję kolację, piorę, sprzątam, robię zakupy, gotuję obiad na kolejny dzień i już jest 22-23...

      Usuń
  4. Dziękuję za informację! Najgorzej jak ktoś znika bez słowa...

    ~Mirabelle
    https://okruszkiwposcieli.wordpress.com/
    https://weightlesssociety.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń