sobota, 13 października 2018

39. Zmierzyłam się!


Rysunek piórkiem czarnym tuszem na pastelowo-różowym papierze. 

Zmierzyłam się, bo zauważyłam, że bardzo wiele moich ubrań zaczyna być na mnie zdecydowanie za duża. Oto wyniki:
Szyja - 32
Biust - 93
Pod biustem- 76
Talia - 70
Biodra - 96
Udo w najgrubszym miejscu - 53
Łydka w najgrubszym miejscu - 37
Ramię w najgrubszym miejscu - 28

Ostatnio mierzyłam bardzo dawno, więc nie mam porównania ile gdzie ubyło, ale teraz będę robić to regularnie mniej więcej co miesiąc. Chcę widzieć jak obwody spadają! Może nawet bardziej niż kilogramy... 

I teraz prośba do Was: przeszukiwałam Wasze blogi w poszukiwaniu Waszych wymiarów, ale nie mogę znaleźć tych konkretnych postów zwłaszcza, że nie mogę się logować z komputera, bo nie chcę, żeby zostały tam jakiekolwiek ślady konta, zdjęcia itp. Proszę wklejcie mi w komentarzach linki do postów z Waszymi wymiarami. Chodzi mi o porównanie wagi z obwodami i ogólnych proporcji. Nie wiem co mam o nich myśleć. Jestem w miarę zadowolona z mojej talii, biustu i pod biustem (generalnie duże piersi mi się w ogóle nie podobają ani u siebie - kiedyś były dużo większe - ani u innych), natomiast dobijają mnie biodra, uda i łydki. Nienawidzę swoich łydek. 

Dzisiejszy bilans: 
- kawa z mlekiem 2x - 40 kcal
- łyżka bigosu - 60 kcal
- pół banana - 60 kcal
Razem: 160 kcal

Dziś było tak pieknie, słonecznie. A ja mimo całego mojego smutku dostrzegam też swoje silne strony, widzę swoją siłę, która pozwoli mi to wszystko przetrwać, choć tak cholernie boli... 

9 komentarzy:

  1. Tworzysz inktober?
    Jaka piękna talia:o Ja mam z 80 jak nie więcej.. Też muszę się zważyć.
    Moje wymiary i waga. Zrobię do tego specjalną zakładkę na górze. Ale najpierw muszę się zmierzyć :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, od początku października dodaję swoje inktoberowe rysunki do każdego postu... zajrzę do Ciebie, muszę koniecznie się z kimś porównać bo nie wytrzymam...

      Usuń
  2. Śliczna talia. Zazdroszczę. Trzymaj się. Post o wadze i wymiarach będę dodawała w najbliższą środę. Pozdrawiam 💛

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Mamy praktycznie identyczne obwody. Ty masz o 1cm węższą talię a ja o 2cm węższe ramię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz mieć boskie nogi <3. Nie mierzę się, jakoś zawsze wystarczało mi samo ważenie się aka nie chciałam się dołować. Cieszę się, że dostrzegasz swoją siłę. Trzymam kciuki, żeby ból się zmniejszył. Zasługujesz na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, waga, wymiary i wzrost powinnaś porównywac wszystko, dlatego że inny rozstaw kości będzie miała osoba 180 wzrostu a inny 150 chociaż np BMI moga mieć takie samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego świadoma. Ja mam 175 cm wzrostu, więc ani do najwyższych ani do najniższych nie należę... obecnie mam jakieś 64 kg... czasem pół kg mniej czasem więcej... więc bmi 20.9... chciałabym już zejść poniżej 20...

      Usuń
    2. Chciałabym kiedykolwiek dobić chociaż do 20... Damy radę! <3

      Usuń