piątek, 14 września 2018

21. Znów nic

Mam strasznego doła. Dowiedziałam się, że mój facet mnie okłamał. Nie w jakiejś mega istotnej sprawie, ale jednak. Zaufanie jest jak kartka papieru, jeśli zostanie zgnieciona możesz ją rozprostować, ale nigdy nie będzie już jak nowa... czy to ma sens? Tyle wysiłku, wyrzeczeń, pracy nad emocjami, tyle przemyśleń, trudnych chwil... i to wszystko po nic? Chcę zniknąć, zapaść się w sobie, do środka. Zniknę, znikam, już mnie nie ma... 

Bilans: - 2x - kawa z mlekiem - 40 kcal
Razem: 40 kcal

Info na dziś: jestem naiwną idiotką, bo naprawdę myślałam, że to się może udać... 😭


9 komentarzy:

  1. Może wszystko się jeszcze ułoży. Pogadajcie na spokojnie i omówcie wszystko od A do Z. Trzymam za ciebie kochana kciuki żeby wszystko poszło po dobrej myśli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) problem w tym, że to nie pierwszy raz i nie pierwsza próba poukładania i omówienia. I zawsze kończy się tak samo. A ja już dłużej nie mogę. Tylko tak bardzo trudno zrobić ten krok...

      Usuń
  2. To źle wróży niestety.. najgorzej jak kogoś kochasz a widzisz, że nic z tego nie będzie. Ciężko się z tym pogodzić i wiele jest osób, które na siłę próbują z kimś być bo może coś się zmieni. Ty wiesz najlepiej jak jest między wami, ale szczerze Ci życzę, żebyś ostatecznie wzięła pod uwagę swoje dobro, nie emocje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację. Teraz już jestem tego świadoma. Postaram się podjąć słuszną decyzję, nawet jeśli ma boleć... z perspektywy czasu taki ból jest mnie dotkliwy, bo nie trwa wiecznie...

      Usuń
  3. Kłamstwa są najgorsze i najbardziej bolą. Wiem coś o tym. Trzymaj się kochana i nie załamuj się, ludzie kłamią i będą kłamać. Nie ma co im wierzyć. ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ♥
    Toboli jak bliska osoba kłamie. Mnie okropnie wkurzało jak chłopak mnie okłamywał. Nie chodziło o co okłamał lecz o fakt, że to zrobił..
    Bilans godny odwzorowywania :)!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana głowa do góry jakoś to będzie :) śliczny bilans :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny bilans!
    czasami ludzie własnie tacy są. okłamują. i nawet jeśli w niewielkiej sprawie, to dla nas może to być bolesne... bo jednak jest to kłamstwo, a nie prawda. nasze zaufanie idzie się jebać, bo wiesz już ze ten ktos jest w stanie cie oklamac.
    trzymaj się kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem co czujesz. Jestem bardzo nieufna i jeśli ktoś mnie oklamie to jest mała szansa że odbuduje moje zaufanie do niego. A jeśli jest to mój mężczyzna... To jest to bardzo przykre... Trzymaj się, jestem przy Tobie

    lubiebycglodna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń