piątek, 28 września 2018

30. Daj mi siłę



Daj mi siłę do walki każdego dnia. Daj mi odwagę, by zrobić kolejny krok. Nie ważne kim jesteś: którymkolwiek z bogów, Aną, mną... daj mi wolę przetrwania tego trudnego czasu i nie zostawiaj mnie z tym samej, proszę. Potrzebuję kogoś u mego boku, kto będzie podpowiadał na ucho, bym nie musiała sama nieść tej odpowiedzialności za każdą decyzję. By już nie dźwięczało w głowie: "jesteś sama sobie winna".

Inni mówią: "twoja szklanka jest do połowy pełna... a może nawet więcej niż do połowy". Nie widzą dna, które chowa się w cieniu. Jest jak sito. W mojej szklance z każdym dniem ubywa, jest coraz mniej... zostawia na pustym blacie, pustej kuchnin mokre ślady.

Bilans:
- nic - 0 kcal

Trzęsą mi się ręce.

Fakt nr 27:
Nie wiem. Przepraszam.

Fakt nr 28:
Nic nie przychodzi mi do głowy poza tym, że jestem wszystkim potwornie zmęczona. 

6 komentarzy:

  1. czym jesteś zmęczona? spróbuj przmyśl co możesz zmienić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku...Normalnie jakbym czytała swoje myśli...Trzymaj się, kochana!
    Dasz sobie ze wszystkim radę!

    zagubionymotylek2018.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaniepokoił mnie ten wpis, a kompletnie nie wiem jak mogę Ci pomóc..

    OdpowiedzUsuń
  4. To tylko mgnienie oka w życiu. Minie, trzymaj się! Masz nas!

    OdpowiedzUsuń
  5. Post trochę niepokojący, kochana może zjedz coś małego przynajmniej. Trzymaj się mocno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej słonko ♥
    Współczuję efektu ubocznego, trzęsienia się rąk :/ Powinno to minąć z czasem.
    Trzymaj się chudo ♥!

    OdpowiedzUsuń