piątek, 21 września 2018

26. Prosty smoothie


Smoothie słodki burak:
- 1 burak gotowany
- 1 jabłko
- 100 ml soku jabłkowego


I nic więcej. Wyszedł mi gęsty, ale piję go zamiast kolacji, więc ok.

Bilans:
- 2x kawa z mlekiem - 40 kcal
- kawałek smażonego łososia - ok. 200 kcal
- smoothie ok. 100 kcal
Razem: ok. 350 kcal

Sporo, ale zdrowo. Witaminy aż strzelają. Jestem zmęczona. Po pracy, po obowiązkach domowych... i ogólnie życiem. Tym co się dzieje. 

Info nr 21: 
Czytam Kaśkę Nosowską i podnosi mnie na duchu. Nie tylko ja czuję się za mała na swoje ciało... 



4 komentarze:

  1. Ciekawy przepis. Muszę wypróbować. :) Bilans jest super. Bardzo wartościowy, a nie jakieś śmieci.
    Trzymaj się! 🖤🖤

    zagubionymotylek2018.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepis ciekawy, ale mega prosty i zdrowy ♥ super bilans, oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie w tym tygodniu wymyśliłam sobie identyczne smoothie! Kto by pomyślał :) Buraki są świetne w przypadku potrzeby drobnego podreperowania zawartości żelaza w organizmie, a to zawsze w cenie.
    Czytasz "A ja żem jej powiedziała"?

    OdpowiedzUsuń