wtorek, 18 września 2018

23. Plan na przyszły tydzień

Zaplanowałam przyszły tydzień jako perfekcyjny. Musi taki być!
Po pierwsze ozdobiłam strony w BuJo w stylu jesiennym. Po drugie rozpisałam na brudno dietę. Cały tydzień do 100 kcal dziennie. Po trzecie będę codziennie wstawać pół godziny wcześniej, żeby perfekcyjnie przygotować się do dnia. Zaplanowałam więcej czytania, kreatywnych zajęć i jeszcze więcej samodyscypliny. 

Bilans z dziś: 
- 3x kawa z mlekiem - 60 kcal
- jajko 60 kcal
- kubek rosołku - 12 kcal
Razem: 132 kcal

Info nr 18:
Najwyraźniej po swoim ciele widzę czy tyję czy chudnę po... uwaga... dużych palcach u stóp. Zabijcie mnie śmiechem, ale taka prawda. 🤣

6 komentarzy:

  1. No, no, ciekawe. :)
    Super, że planujesz sobie wszystko naprzód. ;)
    Perfekcja tego wymaga.
    Sama też tak robię...
    Powodzenia! Oby ci się udało.

    PS. Świetny bilans.

    zagubionymotylek2018.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysunek lisa jest przeuroczy. Podziwiam to, że jesteś w stanie podążać za planem, ja niestety należę do grupy, która psuje jeszcze bardziej gdy ma gotowy plan czy proste postanowienia. Ty masz duże palce, a ja policzki. Jeśli coś działa to znaczy, że jest dobre :).
    Trzymaj się, Słońce

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie rysunki, ale ja jeszcze się wzbraniam przed myślą że juz prawie jesień :(

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chcę już jesieni. Chcę by wszystko umarło tak jak we mnie co dzień umiera. Nadzieja jest zła, bo pozwala ranić na nowo... 😓

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ♥
    Trzymam kciuki za twój perfekcyjny tydzień. Oby udało się w 100%.
    Bujo wygląda świetnie!
    Piękny bilans. Choć czy rosół ma tylko tyle kcal?
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię taki cienki z proszku. Daję płaską łyżeczkę na kubek wrzątku. Na opakowaniu jest napisane 6 kcal na 100 ml

      Usuń