niedziela, 2 września 2018

10. Hello september


Tak witam wrzesień. 

Wczoraj wieczorem... ach już dawno się tak nie wytańczyłam! Spaliłam mnóstwo kalorii i wypociłam sporo wody i toksyn. Byłam mokrusieńka!

Bilans z dziś:
- pół jajka na miękko - 40 kcal
- plasterek pieczeni z karkówki - nie wiem ale obstawiam ok 150 kcal
- pół pieczonego małego ziemniaka - 45 kcal
- łyżka buraczków - 40 kcal
- woda, herbata
Razem: 275 kcal

Info o mnie z wyzwania wrześniowego: 
(za 1szy i 2gi września)
1. Typ urody: Jestem brunetką z niebieskimi oczami.
2. Ciekawe zainteresowania: Od kilku miesięcy interesuję się zagadnieniem efektywnego i kreatywnego planowania czasu. (Do tego tematu też planuję post)

W związku z tym, że nikt do wyzwania się nie zgłosił - jeśli któraś z Was zobaczy mimo wszystko u mnie pytanie, na które sama miałaby ochotę odpowiedzieć, piszcie swoje odpowiedzi w komentarzach pod moim postem lub u siebie, ale proszę dajcie mi znać. Pytania na które sama odpowiadam to właściwie pytania do Was.

Pozdrawiam. 

3 komentarze:

  1. Hej słonko ♥
    Piękny bujo.
    Bilans jak zawsze bajeczny. Zazdroszczę ci ;) A dlaczego zjadłaś tylko pół jajka? Ja tak je kocham, że jem 2-3 xD
    Mogę odpowiadać na pytania z wyzwania w komentarzach ;)
    1.Typ urody- szatynka, niebieskie oczy. Aktualnie mam rozjaśnione włosy-ombre.
    2.Ciekawe zainteresowania- hmm. Coś o czym nie mówiłam na blogu? Kocham sprawdzać znaczenie moich snów. Jestem za pan brat z internetowymi sennikami.
    Co do planowania czasu, bullet journal też tworzę. Już 1.5 roku.
    Trzymaj się chudo ♥!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak by się tak zastanowić to w sumie dawno się tak pożądnie nie spociłam, gratulacje(?) hah ♥
    Jeśli to kartka z Twojego Bullet Journal to ... wow! bardzo fajnie ci ta strona wyszła :) Ja się kilka razy już do tworzenia takiego dziennika zabierałam, ale ostatecznie jakoś tak nie wychodziło mi to. Planowanie chyba nie jest dla mnie, całe życie na spontanie, eh hahah. Ale z chęcią takiego posta zobaczę o planowaniu, bujo czy coś! Bilans świetny, oby tak dalej i powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny własnoręcznie wykonany planner. Ja również mam własny i też go ozdabiam bynajmniej staram się. Bo niestety ma jedna wadę jest bardzo mały i to mnie ogranicza w ozdabianiu go :-( A5.
    Z wyzwania wrześniowego:
    1. Typ urody: wysoka - 176 cm - ciemna szatynka o zielonych oczach
    2. Ciekawe zainteresowania: Głównie języki obce.

    OdpowiedzUsuń